Festival på Bråvalla

Haft fyra dagar ledig var av två tillbringades på Bråvallafestivalen. Skulle vara tre dagar men är glad att det blev de två det blev efter som maken inte är på topp.

Festivalen ger en stor känsla av glädje och jag har inte varit där för sista gången kan jag lova ( om jag lever och har hälsan). 

Nu laddar jag för sommarfest som Axel och jag planerat till onsdag och bjudit familjen till. Vi kommer att ha lekar och äta gott tillsammans och hoppas på sol.

Loppisen är i full gång och är också en energikälla. Sällan det är folktomt utan det är oftast en jämn ström som kommer. Får nya grejer av alla möjliga hela tiden och det är alltid roligt att packa upp och se vad det är.

Fick en step-up maskin som jag använde lite då och då under tiden jag vi hade öppet i lördags och det kändes i benen på söndagsmorgonen. 

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0