Men varför har ingen lärt mig?


Tog en joggingtur till vid stranden igår.

Tränar upp tekniken som jag kommit på att jag aldrig lärt mig. Under hela mitt liv har jag missat en sak både när det gäller att gå och att springa och det är därför, tror jag, som jag inte får upp någon fart. 

Jag har aldrig tryckt ifrån med fötterna, min kropp har liksom inte fattat det och det går inte av sig självt utan jag får fokusera på att göra det med tanke. Farten ökar markant när jag gör det och tränar på att göra det både när jag joggar och när jag går men det är svårt.

Igge provade att gå utan att trycka ifrån och för honom var det svårt att inte göra det.

Undrar om det är flera som har samma åkomma?

Var på en shoppingtur igår och köpte ett par jeans och en skjorta så nu har jag två par jeans och två skjortor med mig hem,Lewisjeans och skjortorna är från Tommy H. Tror jag shoppat klart, tänkt köpa skor men har inte hittat några.

Igge har köpt tre par jeans och flera t-tröjor. Han shoppar aldrig hemma men här tycker han det är roligt 😃.


...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0