Snö hemma har jag förstått!

Sitter återigen på min Arubabalkong och inväntar dagen. 

Jag har från första dagen här gått och klämt på en tröja på Tommy H som jag fastnade för men tyckte den var på tok för dyr (125 Dollar). 

Igår när vi gick förbi hade de precis satt upp reaskyltar 😃. På min tröja var det 30% rabatt. Visserligen är den fortfarande svindyr men nu var det liksom meningen att jag skulle ha den.


 Det fanns mycket mera som jag skulle kunnat tänka mig men reskassan är snart helt slut och resväskorna fulla trots att vi inte handlat några presenter.

Det är den ända nackdelen här, att det är väldigt dyrt att leva. Hem och spara pengar.


...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0