Hur smal kan jag bli?

 
 
Kollat tillbaka lite på hur vikten har rört sig neråt och ser att jag har tappat cirka 10 kg bara i år. Trodde aldrig på de här resultaten men tycker nu att det kan vara bra och det gör inget om det stannar nu. 
 
Nä nu är målet bara att hålla konditionen jag jobbat mig till. Allt blir så mycket lättare när man orkar att springa upp i trappor o.s.v.
 
Köket här hemma är fortfarande i kaos men nu börjas det läggas golv och i nästa vecka kommer målarn och börjar spackla för att sedan få upp tapeterna. Ska bli skönt att få det klart och kunna inhandla nytt bord och hylla.
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Tackan

Det är helt otroligt 😃💜

2015-05-19 @ 11:19:21
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0