Inga blodiga biffar


Nästan varje gång jag äter kött får jag en form av dumping. Har provat att äta i pytte små bitar men nä magen vill inte ha det.

Det funkar inte heller med kyckling utan samma händer, jag får som en plugg i bröstkorgen och ofta får jag kräkas slemm. Förut satt jag det i samband med magsåret men eftersom det är läkt är det inte det.

Håller mig till fisk och vegetabilisk protein som funkar bra och är gott. Känner inte att det är något problem och det kanske bara är en period, den som lever får se.

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är du nåt på gymmet nu för tiden?

Svar: Lite dåligt med det faktiskt :(
Gunilla Kalered

2015-10-05 @ 12:31:46
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0