På gränsen till utbrändhet

 
Jo faktiskt tror jag att jag är på gränsen till att bränna ut mig :( Har en del kroppsliga systom som jag inte kan förneka. Lösningen på det var att stanna hemma fredagen och försöka få återhämtning. Vi får se hur det går men jag har tagit en del beslut.
 
Det har varit dåligt med träning nu och jag behöver hitta tillbaka till den men funderar faktiskt på att byta gym ett tag. Tror jag ska ta ett klippkort på Medley för jag tror det blir billigare i längden :)
 
Yogan är på klippkort och det är jättebra dessutom kan jag köpa det med friskvårdsbidraget som jag har via jobbet, vet inte om klippkort på Medley funkar på friskvårdbidraget men ska kolla det imorgon.
 
Idag fick jag för mig att yoga lite hemma och bad Ingemar fota för att jag skulle se hur det såg ut:
 
 
Den här bilden är före uppvärmning och den som följer är efter:
 
Ingen större skillnad och skit vad ont det gjorde på baksidan av benen.
Prova själv får du se.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0