Livet rullar på i höstfärger

 
Jag har det bra...... så bra så att jag nästan skäms. Men å andra sidan har jag inte alltid haft det och jag har fått jobba för det.
 
Allting rullar på med jobbet, träning, fritid o.s.v. Trivs med livet, bara så ni vet :)
 
Magsåret är så gott som läkt, dumpar en del har jag förstått men ingen större fara med det. 
 
Loppisen har varit givande i år på många vis men är nu slut för den här säsongen, hoppas kunna öppna igen i slutet av maj. Ska vilken dag som helst nu plocka ner allt som ska sparas till nästa säsong, städa av i kvarnen och låta den gå i ide.
 
I morgon är det Sofialoppet som är ett lopp där pengarna går till cancerfonden, kostar bara 100 kronor. Banan verkar väldigt löpvänlig och efter vad jag förstår är det nog bara en backe som är riktigt utmanande, men jag kan ha fel.
 
Eftersom loppet är från Folkparken som ligger nära mitt jobb tänker jag att jag sedan under hösten kan ta det varvet någon gång i veckan, kanske på lunchen, ha tanken är ju bra :)
 
Vad händer mera då?
Jo om två veckor tar jag en liten resa till Polen med Nyköpingskollegor. Ska dricka öl och gå och mysa. Sedan är tanken att åka till Malmö en helg. Eventuellt till Norge om min väninna Ann är på något lämligt klttra i berg ställe :) och jag får komma.
 
Finns mycket roligt att göra men viktigast är att hålla konditionen uppe medans jag kan, det gör livet lättare i alla lägen.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0