På gång

Första joggingturen för våren är gjord. Tungt fast jag tog det lugnt och joggade knappt två kilometer. Fick obehaglig känsla i halsen men det var nog bara en chock för lungorna fick kanske för mycket luft på en gång 😛. Det tog 15 minuter och om vädret tillåter och kroppen är med gör jag om det i morgon.
 
Gör ett yogapass i stort sett varje morgon och i morse tog jag ett lite mera avancerat pass. Svårt men roligt. Har vissa ställen på kroppen som är i behov att stretchas ut. Som mina hälsenor, de är många gånger för korta för vissa positioner. Men det är inte bara hälsenorna utan även andra senor och muskler men jag gör framsteg.
 
 
Men den här???
Jag får inte ner fotsulorna utan är mera på hälarna, men får se om det funkar vartefter.
 
Något som har oroat mig en del sista tiden är min lever, mina leverprover är inte okey. Undrade vad läkaren skulle säga nu i veckan när han skulle ringa upp. Läkaren meddelade att levern fortfarande var påverkad och han tror att det kan vara min magmedicin som påverkar. Nu tror vi inte att jag kan klara mig utan den men fick nu försöka med en lägre dos. Nya prover i början på maj.
 
Idag kokade jag en chilicorncarne, det blev en rejäl sats men det är en av favoriterna till matlådor och nu är det bara att ladda dem.
 
Den fick koka i tre timmar och blev riktigt god, Ja kanske lite stark men då tar vi bara en klick gräddfil och då  är det okey.
 
Nu har första kvartalet av 2016 gått och jag har ännu inte fått några parkeringsböter :) 
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ok avseende levervärdena? Du måste skriva nåt snart, finns folk som läser och bryr sig😊

2016-04-11 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0