44/150 yoga

Helt ledig dag utan några måsten utan har kunnat göra vad jag vill. Faktiskt ville jag röja upp i köket, bland ren tvätt, åka och inhandla mat, koka en köttgryta och samtidigt lyssna på ljudbok.

Sedan varit och träffat döttrarna och skjutsat den ena till tåget och efter det hämtat sonen med två tvättkorgar. Vi hjälps sedan åt att med att ta hand om att hänga tvätten efter varje maskin.

Laddarna inför veckans träning med ett yogapass för att mjuka upp musklerna. Veckan som kommer ska kallas "Hellweek" och efter den ska vi klara allt 🤔.

Antar att jag kommer ha en grym träningsvärk hela veckan. Gäller nu se till att få i mig massa vätska och nyttig mat.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0