53/150

Tredje veckan militärträning är nu avklarad. Den här veckan var mycket hårdare än förra veckan som kallades "hellweek". Vi har jobbat mycket, mycket ben. Igår var det backträning och idag egentligen samma sak men på en annan plats plus att vi krälade i en uppförsbacke.

Vädret har inte varit med oss utan det har varit blött men samtidigt lite skönt eftersom det gått att andas och inte gassande sol.

Tänker att jag i helgen ska à mitt lilla joggingvarv och se hur backen jag brukar har jobb med nu känns.

Jag har bokat in mig på fyra nya veckor med start den 5 september och den är då här på hemmaplan och ibland i Söderköping.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Pontus

Hej,om det är du som budar på Ving kort på Tradera, så släng ett mail till mig.
/Pontus

Svar: Okey men mail adress då
Gunilla Kalered

2016-08-18 @ 22:47:46
Postat av: Pontus

Hej,om det är du som budar på Ving kort på Tradera, så släng ett mail till mig.
/Pontus

Svar: Behöver din mailadress
Gunilla Kalered

2016-08-18 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0