Hemma igen

Då har vi gjort Karlskrona. Lördagen tillbringades till mesta delen på Marinmuseet, var nere i en ubåt. Tror inte jag skulle uppskatta att tillbringa någon längre tid en en sådan.

Trodde på morgonen att jag skulle få gå själv hela dagen för Igge vaknade med MS känningar och kunde knappt gå. Men han vilade på förmiddagen och tog lite piller så till lunch tid var han på benen. Jag hade då strövat runt lite själv.

Inhandlade en fin långtröja och ett par örhängen.

Nu hemma har jag yogat vilket var behövligt för den här stela kroppen. I morgon nytt fystestet för att se om de fyra veckorna med träning gjort någon förändring.

58/150 yogan

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0