105/150 simmat lugnt

Idag har jag varitoch simmat đŸ€— KĂ€ndes kanon bra. Inte sĂ„ trĂ„kigt som jag tĂ€nkt mig.


Simmade i vÀldigt lugnt tempo, eller jag Àr ju en dÄlig simmerska och aldrig simmat snabbt. BestÀmde innan att jag skulle simma i tjugo minuter sammanlagt för att inte ta i för mycket. Efter varje hundrade meter stretchade jag fotleden. Blev bara 300 meter men jag Àr nöjd. Satt en liten stund i bastun och kopplade av.

Efter badet Ă„kte jag till Therese (dottern) i SvĂ€rtinge och hĂ€lsade pĂ„ en stund. Åkte sedan till Mirum och rĂ„kade pĂ„ en kappa jag flera gĂ„nger sneglat pĂ„. Nu var den prissĂ€nkt nĂ„gra hundralappar, dags att slĂ„ till.

Köpte nÄgra julklappar nÀr jag ÀndÄ var i farten.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0