Övervinna rädslan

Har mycket tankar på hur jag ska kunna komma igång igen efter Trimalleolär luxerad fotledsfrakturen. Jag provar att gå lite försiktigt men det sitter en rädsla i kroppen som hämmar mig. Hur kommer jag över den?

Läkaren skickade en remiss till sjukgymnast och jag tänker att hon kanske kan hjälpa mig med det men det kommer dröja innan jag får träffa den.

Jag tror att jag snedbelastar kroppen och kommer få andra skador eller värk om jag inte kommer igång på rätt vis.

Gjorde ett inköp på Tradera idag igen, undrar själv när jag ska använda dem 😏 men jag älskar vackra klänningar.

En helt ny Maria Westerlind, hennes klänningar är de finaste jag sett. Synd bara att mina armar är fula men jag får ha en kavaj till.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0