Boring.....

 
Nu är det bestämt, i morgon är jag frisk!
 
Sover dåligt dels för att jag vilar på dagarna och för att den feberheta maken suckar och stönar. Att jag sedan blir kruttorr i munnen för att jag inte kan andas genom näsan gör inte saken bättre.
 
Idag tog jag mig ut ur huset men tog bilen till apoteket och sedan till ICA. Handlade hem en massa nyttiga saker och gjorde sedan en linsgryta som kommer att räcka väldigt länge, ska prova att frysa ner av den till matlådor åt mig. Linsgryta brukar jag gilla men den här gången tror jag att linserna tyvärr fick koka lite för hårt. Trodde att jag skulle bli helt slut på att vara lite aktiv men nä jag har inte sovit idag men suttit i soffan och chillat.
 
 
Började dagen med att äta chiafrön som tillsammans med havregryn, råsocker körsbär och mjölk hade stått över natten. Brukar bara ha chiafrön, körsbär och filmjölk och jag gillar det bättre. Ikväll tänker jag därför byta ut mjölken mot fil för att se hur det blir, tänker att havre är nyttigt.
 
Syrran var förbi med ingefärsshot i går kväll för att jag ska friskna till, tack för det. Det var starkt och gott tycker jag och i morgon tror jag att jag ska koka ihop en sats själv för att nu hålla mig på banan.
 
Idag föll jag för frestelsen och skickade efter schampoo, fick ett meddelande om att det var 30% rabatt och eftersom det är ganska dyrt och det dessutom är helt slut var det nödvändigt. Varje år i februari är det likadant med just schampot, det tar alltid slut då för att sedan räcka i flera månader. 
 
På apoteket gick det också åt en stor summa, lite över femhundringen men då ska det räcka i tre månader ungefär. Men förövrigt håller jag mig i skinnet och inte shoppar, var sugen på blommor men hoppade det.
 
I morgon ska jag ut och gå......... hoppas jag.....
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0