Lite svag

 
Är hemma och är förkyld, det är väldigt långtråkigt. 
 
Har inte någon hög feber utan ligger på gränsen till feber men Ingemar har över 39 grader. Ingemar tycker det är bra att vi båda är sjuka samtidigt medans jag helst bara vill vara själv och orkar inte höra honom sucka och oja sig, vill gnälla själv. Men det är kanske bäst att båda är sjuka så kanske vi blir friska samtidigt.
 
När jag är sjuk tänker jag på att jag ska ta tag i min hälsa och kondition så fort jag kan. Tänker på hur skönt det är efter ett joggingpass. Tänker att jag ska börja äta mera planerat och nyttigare för att få i mig vitaminer, mineraler och andra nyttigheter.
 
Längtar som tusan efter sommaren och värmen.
 
...Nilla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0