2015 hör nu till historien

Kollade tillbaka på vad jag vägde i början på året och kom till insikt med att jag under 2015 gick ner 13,6 kilo. Inte trodde jag att jag skulle gå ner mera var nöjd med att vågen stod på 73,5 kilo. Är fortfarande nöjd och hoppas att det nu är slut viktnedgången. Men det är nog dags att börja jobba fram lite muskler som kan fylla upp det här tomma skinnet. 
 
Har fått ett träningsprogram av Madde som är på tolv veckor och som inte verkade så svårt men idag när jag körde första och lättaste passet skakade jag rätt bra och länge efteråt. Varje pass tar cirka 30 minuter och kan göras hemma med enkla hjälpmedel. 
 
Jag kollade lite på hur det ser ut längre fram i programmet och ser att det är mycket som blir svårt för mig att genomföra, har svårt med en del kordination, hittar inte muskler liksom. Som när jag ska göra stå i planka och hoppa fram med fötterna funkar inte det och då inte på grund av styrka utan rent tekniskt, fattar inte riktigt hur jag ska göra. Men vi får se om jag kan utveckla den "genen".
 
Nu vill jag visa en stolthet. Köpt en hylla till hallen som jag är så nöjd med:
 
 
19 dagar till Kap Verde :)
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur går det med träningsprogrammet?
Inte dags att besöka gymmet snart o träna lite med mej?
Bara liiite avis på Kap Verde! :D

2016-01-20 @ 11:26:27
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0