28 jogging, 29 yoga

 
Dagarna går alldeles för fort och det är mycket jag vill göra och samtidigt ta det lugnt.
 
Igår hade vi sommarfest på alltanen, vill passa på när Madde är i Norrköping. Blev kanske inte riktigt som jag vill ha det eftersom Axel saknades, han är med sina farföräldrar i Danmark. Maddes sambo Niclas var inte heller med för han är kvar i Malmö och jobbar. Systerdottern med familj hade det körigt och behövde prioritera om för att inte köra slut på sig och min syster och svåger var bara på fika.
 
Jag hade fixat en massa mat men bjöd in svärföräldrarna i sista stund och tog sedan med mig lunch idag till Svärtinge för åtgång skull.
 
Hur som helst hade vi det mysigt och de små tjejerna är riktigt underhållande och fulla av energi.
 
 
I morgon blir det eventuellt en tur till Söderköping för att åka tufftuff tåget med töserna, har inte varit i sommarsörping ännu i år.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0