20/150

 
Inte blev det något mera yogapass igår inte. Nä vi hade loppisen öppen fram till klockan 19 och det var iskallt där. När jag kom hem satt jag under värmefilten för att tina upp. Blir så trött av att frysa, därför gick jag och la mig tidigt.
 
Men idag har jag yogat på morgonen och nu har jag kätt mig i flera lager för om en stund öppnar vi Kvvarnen. Vi har väldigt mycke grejer nu och hoppas att det kommer massa folk som handlar så vi får undan lite men det kommer hela tiden in nya saker.
 
Eventuellt tar jag en joggingtur i eftermiddag för att få upp värmen eller om jag gör det för att träna ;)
 
...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är loppisen?

Svar: Loppisen är i Östra Husby kvarn som ligger först när man svänger in till Östra Husby samhälle om man tar sista avfarten. En gammal tegelbyggnad. Välkommen
Gunilla Kalered

2016-06-11 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0