24/150 Yoga

 
Oj vad kroppen behövde yogas, stel som ett badkar men nu har jag fyra veckor semester och yogan kommer det bli en hel del av.
 
Midsommar är nu över och den har varit över all förväntning, toppen väder med sol och bad. Kanske det till och med blev lite för varmt på midsommardagen :)
 
Varit ute i skärgården tillsammans med vänner, på Uvmarö närmare bestämt. Kom dit på midsommarafton redan klockan nio på morgonen, tog en fika och sedan drog vi ut på sjön. Grabbarna fiskade lite och vädret var växlande från sol till molnigt. 
 
Eftersom det är helt alkoholfritt på sjön för förarna åkte vi snart in till bryggan och satt där en stund. Tillbaka till stugan där vi åt en riktig midsommarlunch med sill och potatis. Nu var vädret strålande och Maria och jag gick ner till bryggan och lapade sol, jag badade flera gånger, jätteskönt.
 
 
 
Eftermiddagen och kvällen flöt sedan på med jordgubbar, glass, kortspel och grillning.
 
Midsommardagen intog vi frukost och sedan ner på bryggan igen, jag badade gånger flera. till lunch hade vår värd ordnat paj och sallad och efter det var det tid att åka hem.
 
Hemma var det 29 grader varmt och i poolen 22. Vi badade massor men såg till att ytterdörren var stängd för inne var det riktigt behagligt eftersom det varit stängt.
 
Idag jobbar Ingemar extra och jag ska ha Loppisen öppen, tänkte kunna dammsuga eftersom det är väldigt dammigt men eftersom jag är själv kanske det inte blir så mycket av det men det blir fler gånger.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0