Nog känns det

 
Jorå, lite lätt träningsvärk har smygit på sig efter gårdagens jogging.
 
Idag blev det ett 30 minuter yogapass på morgonen ett pass jag inte gjort förut. Svårt att få till en del positioner men jag gör så gott jag kan.
 
Var sedan inne på Kavitas medicinska yoga. Man kan tro jag inte gör annat än yogar numera men lite annat hinns med.
 
Vi har idag planerat lite inför vår sommarresa, vi har tänkt göra en roadtripp till Norge och huvudmålet är Lofoten. Letat boende på Lofoten och det var inte det lättaste och heller inte det billigaste. Det blev ett fyrbäddsrum med del till badrum, tre nätter och en konstnad på lite över 4000 kronor. Bokade det men kan boka av det om jag gör det före den 20 juni. Får se om det dyker upp något annat boende. På vägen dit har vi tänkt att stanna i Skellefteå en natt och sedan Narvik en natt. Hur vi sedan gör efter tre nätter på Lofoten får vi se.
 
....Nilla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0