Yogavecka

Den här veckan har jag fokus på yoga.
 
Började med att jag fick ett tips på en yogaapp som kostar 40 kronor men som har en massa olika pass.
 
I söndags laddade jag ner den och kollade lite men jag hade även bokat mig på ett pass på Kavitas så jag började med det. Passet var väldigt bra för ryggen och jag blev bara mera peppad och bokade in mig på ett pass till i kväll plus söndag.
 
Sedan har jag nu kört ett av många pass på appen tre gånger, plus att jag bara kollar det lite då och då för att få mera förförståelse, dessa pass som jag nu kör är bara på 15 minuter och är för nybörjare. Eftersom jag bara kört medicinskyoga förut så tycker jag att jag kan räkna mig till nybörjare men jag har ganska bra koll på andningen. 
 
Den medicinska yogan är betydligt lättare men jag trorjag behöver den också. Idag har jag kört 15 minuter direkt efter att jag gått upp ur sängen, jätteskönt.
 
Dessa bilder är min framtida posé och jag vill tala om att det inte är jag på bilderna utan tagna från appen :)
 
Ha en bra dag!
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0