Drar i handbromsen

 
I ärlighetens namn, fy faan vad jag inte mår bra!!!
 
Vill egentligen inte erkänna det ens för mig själv men troligen är magsåret öppet igen, eller om det är ett nytt. Jag har svårt att äta eller ens dricka något och är nu sjukskriven en vecka.
 
Det började på allvar igår och till kvällen kräktes jag efter att ha försökt äta. Faktiskt bestämde jag att det nu fick vara nog och tog beslutet att sjukskriva mig och ringa läkaren.
 
Efter samtal med läkaren kom vi fram till att jag måste börja på en hög dos med magsårsmedicinen igen trots att den eventuellt påverkar levern. Ska äta den här höga dosen i fyra veckor. Inte jobba nu den här veeckan utan ta det lugnt och se till att äta det jag kan. Dra ner på kaffet så mycket som möjligt vilket är det svåraste för när jag inte dricker kaffe får jag väldigt ont i huvudet.
 
Att jag inte kan jobba retar mig men det retar mig ännu mera att jag inte törs jogga nu, men det ska nog gå om några dagar, bara jag kan äta ordentligt först.
 
Yogan tänkerr jag ändå köra på med den kan inte skada, tar det lättaste passet.
 
...Nilla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0