100/150 och det är 104 dagar kvar

Retar mig lite på att jag först fick en läkartid till i morgon men sedan fick en ny till på onsdag 😳.

Går mera och mera med bara en krycka men bara korta sträckor. Jag är lite orolig att ta i för mycket men jag borde nog känna om det är för mycket.

Oj vad mycket det är jag vill göra när benet är läkt, vill ha omväxling i träningen och vill ut och få frisk luft. Vill gärna städa och gå och shoppa.

Vi väntar på att få in nya fönster i huset, de ligger och väntar i garaget. Plus en ny ytterdörr och altandörr. Kommer bli lite stökigt ett tag men när det är klart blir det bra och skönt med nytt.

104 dagar till Aruba och jag har 50 träningspass kvar.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0