Bakslag

 

Tyvärr är jag inte lika på G som jag var vid förra inlägget. Vaknade i går natt och hade väldigt ont, väldigt,väldigt ont. Tog extra smärtlindring och låg och var orolig för vad som hände. Trodde att något var riktigt fel i foten och att det skulle bli en ny operation. Planerade till och med vad jag skulle packa men mig till sjukan.

Ringde till ortopeden som förklarade att det troligen berodde på att gipserna sitter tajtare och att jag skulle vara ändå mera noga med att ha högläge på foten. Jag bad om mera morfintabletter och sköterskan skulle prata med läkaren.

I natt har det varit nästan lika illa med värken trots att jag hade gått tillbaka till den dosen smärtlindring som jag hade innan jag trappade ner.

Sköterskan från ortopeden ringde mig i morse och kollade upp hur det var nu och sa att jag ska fortsätta med högläge på foten och att det finns mera morfin att hämta på Apoteket.

Tråkigt, tråkigt, hoppas att det vänder idag.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0