Jobbat

 

Idag har jag tagit ett litet steg tillbaka till verkligheten. Varit och jobbat några timmar. Kändes helt okey men lite omständigt vid förflyttningar. Var jobbigt att hoppa runt och värst var det när vi var iväg och käkade lunch, ut och hoppa på kryckor över Lindövägen för att komma till ett mathak.

Men nu blir det hemmavila till måndag då jag tänker flytta in på mitt kontor på Nils Åbergsgata. Kommer sedan jobba halvtid fram till mitten av december. Troligen fem timmar, fyra dagar i veckan. Känns som om livet återvänder.

Jag tänker på att när det var som jobbigast på jobbet innan jag blev sjukskriven sa jag till några kollegor att jag helst skulle vilja sitta i ett hörn och bara spela CandyCrush........... nä det är inget jag vill längre 🙄

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0