Lite surt

Dunderklumpen är borta och det är bra. Konstig känsla bara, jag blev helt vinglig och kände mig halv på konstigt vis.

Men läkaren sa att jag får fortsätta hoppa på kryckor i fyra till sex veckor till. Får inte belasta fullt på många veckor. Dessutom sa han att det kan ta två år innan det är helt bra. Äh, tänker jag, jag har bra läkkött, jag tänker att i mars är jag bra.

Lite besviken faktiskt, trodde nog jag skulle kunna belasta mera och iallafall göra yoga fullt ut.

Men det är ju jag i ett nötskal, jag är alldeles för otålig.

Nu ska jag glädja mig åt att Dunderklumpen är borta och att jag i morgon ska ha jeans på mig. I kväll ska jag duscha utan plaststrumpa och jag kan nu ha fårskinnstoffor på mig.

Inhandlade stödstrumpor för att slippa linda benet, det kommer att svullna upp nu när gipset är borta. Det gör nästan lite ont men inte värktablett ont ännu.

Halvtidssjukskriven blev förlängd till den 8 januari.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0