Mardrömmar

 
Usch, vad det här är tråååååkigt och jobbigt!
 
Ont i rumpan av att sitta eller ligga mest hela tiden. Jag känner hur mina muskler i benen bara försvinner och att konditionen sakta försvinner. Försöker bli av med morfinet som jag tror är det som gör att jag har mardrömmar och vaknar helt genomsvettig. Natten som var låg jag klarvaken och såg på barnmorskorna i Est End efter att ha vaknat efter en dröm somnade sedan om igen vid halv sex på morgonen för att sedan vakna igen vid halv nio och återigen var jag genomsvett och hade drömt. Jobbigt och jag tror jag behöver frisk luft och komma ut lite mera men det är omständigt till tusen.
 
Har nu tagit sista sprutan för att jag inte ska få propp, ett steg på vägen. Fyra veckor kvar med gips om allt går enligt planerna. 
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0