84/150

80 yoga
81 lång promenad
82 jogging
83 jogging
84 back träning i yxbacken

Fortfarande dålig sömn och vaknar inte utvilad utan vaknar med oro kroppen efter alla drömmar. Drömmarna har till stor del handlat om mina föräldrar och det är så rörigt.

Hur som helst känns ändå dagarna lite bättre och idag var jag tillsammans med systerdotter Veronica och tränade backe i Yxbacken. Veronica och jag ska till Borlänge i helgen och vara med i ett lopp som går uppför Nybroberget, ett hinderlopp på sammanlagt 13 kilometer. Idag gjorde vi fyra kilometer så det saknades ju bara en mil till...... Vi har hela dagen på oss på lördag.

Fram till lördag får jag bara ta promenader och yoga för att spara mig. Äta ordentligt och hoppas på att sömnen blivit bättre.

... Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0