86/150

85 yoga
86 yoga

Oj vad det har känns i låren efter träningen i yxbacken, trodde jag skulle känna mera i vaderna men där har det inte känns alls.

Mitt psykiska mående är inte bättre utan idag har det varit sämre vilket beror på att jag nu höjde min kvällstablett tror jag, hoppas det snart ger sig. Vaknar på morgonen helt genomsvettig och har fortfarande jobbiga drömmar.

Varit jättetrött idag och mått illa. Sov flera timmar på soffan och fräste åt Igge när han bara var sällskaplig, men det får han ta.

I morgon hämtar jag upp Veronica och vi åker till Borlänge över helgen för mitt första hinderlopp. Håll tummarna att jag överlever. 😊

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0