65/150

Yogat i går kväll och nu i morse, försöker få mina muskler lite längre och smidigare.

Helt galet och aningen ogenomtänkt har jag nu anmält mig till ett lopp i Borlänge i Oktober som heter Beat the mounthen..... Systerdottern var på det förra året och tyckte vi skulle delta i år. Herregud vad har jag gett mig in på 😳. Är rädd för att jag mest ska vara till besvär och ivägen för övriga men nu är det försent att backa ur 🙄.

Loppet är på 13 kilometer med diverse hinder på vägen, tydligen kan man springa förbi hindren om de är för omöjliga så jag satsar på det 😜

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du satsar på att gör minst 1 försök på varje hinder o du kommer inte vara till några besvär alls!! Förra året var vi 20-14 stycken som peppade varandra o vi tog oss runt på ca 2,5 timmar. Vi fixar det tillsammans!! Puss V

2016-09-10 @ 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0