67/150 två gånger yoga

Varit lite produktiv idag och gjort två matpajer och tonfiskröra till tunnbrödsrullar.

Var innan det och köpte ägg direkt från hönsgården, vilket jag gör ganska ofta. Tycker det känns mysigt att åka mellan åkrar, förbi gårdar och sedan stanna och plocka ut ägg från kylskåp i ladugårdsväggen och lägga pengar i en bössa. Hönsen går bakom ladugården och ser välmående ut 😊.

Okey, det blir en mil cirka jag åker så fast att själva äggpriset är relativt lågt blir det inte billigt och inte miljövänligt men jag får lite ro på vägen och brukar lyssna på ljudbok och njuta. Kunde visserligen cykla men har ingen cykelkorg och är rädd om äggen.

Träningsvärken finns kvar men är på väg bort, kommer säkert ny i veckan. Men yogan tror jag hjälper och det ska jag försöka fortsätta utföra mellan jobb, träning och övriga livet.

Straxt iväg till Svärfar för att äta smörgåstårta och fira hans födelsedag som är i morgon.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0