68/150 militärträning

Hämtat ett paket med höstträningskläder. Lite varmare leggings och en utanpå jacka. Fina va?

I går på träningen hade det varit en fördel att ha vägt lite mera. Vi gjorde parövningar där vi bland annat släpade varandra och den jag parade mig med vägde kanske 15 kilo mera än mig. När hon lutade sig mot mig gick det inte hålla mot så jag for ner på backen med henne över mig. 😋. När vi skulle trycka mot varandra för att förflytta den andra hade jag inte en chans hur mycket jag än försökte 😝. Men oj vad roligt vi hade. Kroppen skakade av utmattning, bra träning och det känns en del i vissa muskler idag.

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snyggt! Köpt var??
Therese

Svar: Ellos, men det finns nog i de flesta sportaffärer 😊
Gunilla Kalered

2016-09-16 @ 17:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0