Söndag, tredje advent

I onsdags bokade jag av spinningpasset eftersom Axel skulle kommaoch sova över. Känns inte kul att då komma hem när kvällen nästan är slut, det är inte så ofta som Axel hör av sig och vill komma längre så det gäller att ta de tillfällen som finns.

Natten till fredag vaknade jag av att maken fått maginfluensa och jag har sedan dess väntat på att jag själv skulle drabbas men jag ser ut att klara mig.

Laddar upp för kvällens spinning med vätska och aminosyror.
(null)
Köpte Bcaa dryck på Matsmart i tre olika smaker, hallon, mango/apelsin och päron. Har inte smakat päron ännu och ännu är hallonen favorit. Brukar tycka att olika proteindrycker är äckliga men den här går bra.
Julgransmattan jag ser är verkligen knepig och jag får ofta repa upp och det går åt många timmar. Men det är roligt att se när figurerna växer fram.
(null)

Men det kommer nog ta några år.

Nu i veckan jobbar jag bara måndag och torsdag, tänker inte göra något speciellt utan bara småpula och ta det lugnt.

...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0