145/150

Bara fem pass kvar.


Blivit en vana att ta ett yogapass på lördagsförmiddagen. Efter ungefär halva passet idag fick jag nästan ner hälen i stående foten men inte riktigt helt och inte speciellt avslappnat. Tänkte på igår att jag egentligen har lite ont hela tiden när jag går, men det är hanterbart. Ser fram mot att komma till värmen där jag tror det blir bättre.

Det är nu 14 dagar kvar till vår resa och jag har sedan vi bokade den gjort 145 träningspass och det var 300 dagar till avresa. Trodde när jag bröt foten att det aldrig skulle gå men nu ser det ut att funka med 150 pass, jäkligt bra jobbat av mig 👍.

Ska försöka få till ett nytt mål sedan men vet inte vad det blir ännu, ett mål är att komma igång med jogging igen och klara fem kilometer  i ett sträck igen men det måste få ta lite tid. Någon som har någon utmaning att dela med sig av?

...Nilla...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Chins? /Veronica

Svar: Klarar jag aldrig
Gunilla Kalered

2017-02-26 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0