118/150

Har nu sett hur tokigt inläggen blir när jag använder blogg-appen. Ser inte alls lika galet ut när jag förhandsgranskar. Gillar inte när det  blir olika storlekar på styckena. 

 
I kväll är jag hemma i mitt vanliga soffhörn och har tänt en present som jag fått från familjen i Svärtinge.
 
 
 

Jättefin liten ljuslykta från Skultuna. Tusen tack.

 
Ett yogapass i dag igen för att mjuka upp foten. Saknade idag att kunna gå ut och ta en promenad i rask takt i vintersolen, men får hoppas att det snart funkar.
 
På måndag börjar jag jobba heltid och det ska bli riktigt skönt, få litesyruktur på vardagen.
 
Tänker nog ta en tur till gymmet onsdag och se m jag kan vara med på ett spinningpass. 
 
...Nilla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0