126/150

Skriv inläggstext 

Axel är här hos oss och vi ser på skidor på TV. Det är jättekul att ha honom här och jag är glad så länge han vill vara här, jag vet att den tiden kommer när han inte kommer att prioritera att vara här. Igår när han kom tyckte jag att han växt säkert en halv meter sista veckorna. 


Jag har varit förkyld i en vecka och inte kunnat träna. Nu är jag nästan bra och tog ett yogapass. Det var verkligen vad kroppen behövde och det var väldigt skönt. Har en plan att ta ett Walkingpass på gymmet till kvällen.

Om två veckor är tanken att jag ska börja på militärträning  i fyraveckor och jag längtar till att få komma igång ordentligt.

Under veckan har jag haft ordentligt ont i foten, tror att förkylningen sätter sig även i den. Troligen inverkar även att jag nu går ganska mycket och det är riktigt jobbigt med haltandet.

Ännu har ingen sjukgymnast hört av sig, jag hinner nog bli bra innan.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0