129/150

Simmade igår, 100 meter (128). Mitt klippkort är nu slut men funderar på om jag inte iallafall ska införskaffa mig ett till, kanske ett med tillgång till gymmet också, funderar lite på den.


I kväll var jag på NordicWellnes och körde ett Walking Cardio pass, mätaren stig på 12,5 idag (129). Inte många klipp kvar på det här klippkortet heller. Men om en och en halvvecka börjar mitt fyra veckors militärträningpass och då hinner och orkar jag inte mycket mera. 

Hm.. mycket jag vill men helst av allt vill jag kunna gå utan att halta fram som en enbent höna.


längtar efter att få gå omkring klädd o en enkel klänning utan strumpor.


...Nilla ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0