Aruba 2017

 
Här är det nya som var med hem i väskan vid åretsresa :)
 
Aruba 2017 har varit precis lika underbart som tidigare gånger den skillnad som varit har väl varit att vädret var dåligt .... en dag, haha och den dagen tillbringade vi inne i Oranjestad.
 
Vi hyrde bil i två dagar och åkte runt utan något egentligt mål. Vi tänkte se om vi kunde hitta till det höga kullen som vi sett om på TV och tänkte se om vi kunde ta oss upp. Vi var lite tveksamma eftersom min fot varit lite tråkig, svullen och ond. Men ni vet envisheten går före mitt förstånd och naturligtvis skulle jag upp. Det var 600 trappsteg och jag tror det var 150 meter, Ramunderberget är runt 70 meter om någon vill jämnföra. Det var jättekul även om det var jobbigt och svettigt och foten hängde med, svårast för den var nedför men det gick det också.
 
 
 
 
Det var en fantastisk utsikt 
 
Vi var även över på norrsidan och kollade in havet och den naturliga bron som vågorna har gjort utan hjälp, vilken kraft.
 
Lite konstigt att nu vara hemma och tanken att vi inte skulle åka tillbaka är inte aktuell, jag har en plan men den håller jag för mig själv. Nackdelen är att allt har blivit väldigt mycket dyrare och jag tror att det lönar sig att ta allinklusive i fortsättningen. Vi har fått betala mellan 600 och 900 kronor varje kväll för middag.
 
Nu behöver jag ta tag i träning och pengasparning.
 
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0