Hur har ni det i Norden?

Skriv inläggstext 


Aruba
Sitter nu på uteplatsen och klockan är kvart i sex på morgonen, hemma är det lunchtid.

Vi har det  bra, verkligen väldigt bra. Solar, badar och dricker mest vatten men lite annat också.

Igår åkte vi runt i hyrbil som vi har i två dagar. Bara åkte runt utan mål från nord till syd. Stannade lite då och då, passade på att storhandla och fylla upp kylskåpet. 

Resan hit gick bra men min fot svullnade upp till det dubbla. Den verkar inte må så bra som jag tänkt mig av värmen, utan svullnar. Lite jobbigt att gå och i sanden blir det inte några långa promenader. 

Idag ska vi försöka hitta till Arubas högsta topp, men jag kan nog inte bestiga den kullen som det var tänkt men vill ändå åka dit och kolla, om vi hittar.

.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0