Hm, nu blir det svårt

Bloggappen har ändrats så nu kommer det se ännu mera ostrukturerat ut påina inlägg.

Gör ett försök iallafall.

Jag har precis landat hemma i soffan efter en helg i Malmö hos Madde och Ines. Niklas var på en tripp till Berlin och Madde tyckte att jag kunde vara där och hjälpa henne och det gör jag gärna.

Vi pratade om träning och jag berättade att jag kör mina 90 minuters spinningpass. Madde berättade då om den forskning som finns om hur hjärnan påverkas av att köra dessa lite hårdare konditionspass, hon tog sedan fram en bok som hon hade i ämnet. 

Började läsa den och den är jätteintressant och jag blir ännu mera motiverad till att träna för vinsterna är så många.

Nu ska vi se om jag kan publicera inlägget. Att få med en bild går inte.

...Nilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0