Övertränad

Lite orolig för att jag tagit i något för hårt på spinningen i onsdags ellr kanske överdrivit på yogan. Har en linje från knävecket upp på innsidan av låret upp i ljumsken och bak till svanken som stramar och gör lite ont. Som om det inte varnog är skoskavet värre och jag kan knappt ha tofflor, trots att jag har skavplåster. 

Vi gick ut en skogspromenad ändå på förmiddagen idag och jag fick då ta lättare skor för vinterskorna gick inte. Nu blev det istället att passa sig för att inte halka men det är bra grusat ute på asfalten och skogsspåret är helt isfritt. 

Senaste nätterna har jag haft jobbiga drömmar och vaknar dyblöt av svett. En av nätterna hade jag bröstcancer, jag har väntat på att brevet med svaret på mammografin jag gjorde i slutet av november ska komma och dagen efter drömmen kom det med lugnande besked, skönt.
Sedan handlade drömmen om att jag fick kraftiga blödningar när jag var på en toalett med glasväggar som låg i en portuppgång, undrar vad det är med min hjärna. Tror jag behöver börja jobba vilket jag gör på måndag.

Vi tog och kastade ut julgranen idag, tyckte det var lika bra innan den började barra. I morgon ska alla ljusstakar och stjärnor bort och våren kan inväntas.
...Nilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0