Sjuk

Ja, jag är sjuk och det är verkligen skittrist. Har åkt på någon form av influensa med feber, förkylning och ont i halsen. Ena stunden tänker jag i morgon kan jag jobba och i andra har jag lunginflammation. Febern pendlar och på nätterna vaknar jag och är genomblöt av svett och måste byta nattlinne.

Det är extra tråkigt att inte kunna jobba eftersom jag har en ny kollega och jag vill gärna hjälpa henne bli insatt i det som behövs.

Sedan är det tråkigt att inte kunna träna och jag känner att jag behöver yoga men samtidigt finns inte orken och det måste få vänta.
I går trodde jag att jag åkt på Bältros eftersom det sved i skinnet men idag var det borta och i morse hade jag ytterst lite feber.
Fördriver tiden med att se Game of Thorns igen och det är mycket som jag tycks ha missat första gången jag såg det, undrar ibland om jag sovit.

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Kinna

Skönt att det troligen inte är bältros, tänkte ringa dig men tiden räckte inte till. Nu jobbar jag.

2019-01-17 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0