Hip hop yoga

Fortsätter att utveckla yogan och gör oftast ett pass om dagen. I appen jag använder finns det massa olika program och nu har jag börjat med Hip Hop yoga. Det är ett kortare program på tio minuter och lite dansinspirerat och pulsen går upp ordentligt.

I början av passet när de förklarar säger de att man inte ska ta sig själv på för stort allvar vilket jag tyckte var befriande och det blev då lättare att släppa lös. Jag kör först hip hop och sedan yogar jag ett vanligt pass på 30 minuter.

Huden runt mina ögon är idag mycket bättre och jag kan snart visa mig bland folk, tur det för i morgon ska jag jobba efter en minisemester.
(null)

...Nilla...

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vilken tur att läste här innan jag ramlar på dig någonstans. Då hade jag trott att du fått dangel av någon.
Hoppas det blir bra i slutändan.

2019-03-09 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0