Dags att åka hem

Så var det torsdag och dags att åka hem.

Hörde att vädret inte ska ara det bästa på vägen upp och att man inte ska ge sig ut på vägarna om man inte måste (typiskt). Jag har tittat på SMHI:s sida och där ser det ut som om jag borde hinna om jag åker snart. Får lite ångest faktiskt men det kan var klimakteribesvär mera än vägproblem.

Igår var Madde och jag på en roadtripp till Ale stenar som är 57 stenar som står i en oval ring. Vi tog kort på det men nu vet vi inte om det är datorn, kameran eller vi som inte fungerar? Själva stenarna var inte så märkvärdigt men utsikten över kusten var enorm.

Vi avslutade med att åka in till Ystad och äta en mycket god spaggetti, mums. Inte så hälsosam kanske men snart är det vardag igen.

Inte ett steg till
Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0