Äntligen

Jag är så trött och tror att jag kan sova hur mycket som helst. Undrar varför, är det hösten?

En anledning kan vara att mitt hjärta varit något hoppigt sista tiden. Kanske behöver jag nya batterier till pacemakern, ska till Norrköping och kolla den imorgon. Lite orolig att de ska få för sig något som inverkar på jobbet, typ ta det lugnt, läggas in för ommedicinering,eller något liknande. Men det ordnar sig det också, man kan väll rymma, bli efterlyst eller något annat spännnde. Vore bra för hjärtverksamheten, med spänning alltså, haha.


Känns iallafall bättre med dieten nu och har inte samma hungerkänslor som förra veckan och nu väntar en tallrik med oxfile och grillade grönsaker med potatis. Ska bli mums!


Jesper har klarat mönstringen och är godkänd som stridis, vilket inte innebär att han får göra lumpen men han har behörighet att söka.


Nilla


Kommentarer
Postat av: syster Yster

Kul för Jesper!! När det gäller dig så kanske det inte är så konstigt om pacemakern inte är rätt inställd. Du har ju för bövelen gått ner 15 kilo sen du satte in den, och det måste väl inverka på hjärtverksamheten. Tror jag ialla fall. men jag är ju ingen läkare eller är jag det kanske hmmm.... vad gör jag här.

2009-09-30 @ 09:22:36
Postat av: Veronica

Känns skönt att du älskar mej ändå!



Lycka till hos läkaren! Kram

2009-09-30 @ 12:02:29
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0