För snäll!!!

Puh, jag tycker att matsituationen är bra jobbig nu. Svårt att hinna med planering och är faktiskt hungrig hela tiden. I våras när jag gick på den här dieten var jag aldrig hungrig och jag analyserar det förståss. Är det så att min kropp kräver lite mera eftersom det är mera muskler nu? Förra gången tränade jag skithårt och den här veckan har jag inte tränat eftersom jag har ont i halsen, då borde väll kalorierna räcka.

Hur som helst så har jag skött mig hittills och vågen visade ett kilo mindre idag än i måndags. Men Veronica som nu är min stora idol har sedan i våras gått ner 16,4 kilo, de ni det är något att försöka slå.

Grattis Veronica

Idag har jag varit i Söderköping och plockat upp de grejer jag ska sälja där i morgon. Therese, dotera min, tyckte att hon hade mycket men tror nog att hon kommer att häpna i morgon när hon ser allt mitt. När jag var klar där ringer sonen som är på väg hem från Stockholm och vill bli upphämtad i Norrköping, han har bråttom hem till Husby för att klä om inför en fest ikväll. Hans mamma är så snäll,så snäll så hon tar vägen över Norrköping.

Väll hemma är det skjortor som behöver strykas, hm...Jag suckar och säger att nu får han lära sig att göra det själv och att det är sista gången som jag gör det..........Jesper svarar:
Men mamma det där vet vi båda två att det inte är sant för du är FÖR snäll.


God kväll
'Nilla

Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh! Härligt att jag är nåns idol i alla fall...

Här hemma strosar jag runt i Tessans (!!!) byxor...

Ja ja okej dom är väldigt för stora för henne men det låtsas jag inte om.



Åh vad du ska hylla mej inom 6 veckor när jag väger 70 kilo o tappat 20! =) Förresten, jag åt toblerone istället för fredagsdaim...

Fick (nog?) inte plats riktigt inom pts-ramen... Ska köpa en trisslott till dej!

Puss

2009-09-25 @ 22:19:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0