Loppis


Veronica och Therese


Idag var det loppis dags. Jag gick upp redan halv sex för att komma iväg tidigt.
Försälningen var inget vidare idag men om man ser ut som de två ovan är det väll ingen som vill handla.

Upsynen ändrades något när de fick se att det var en kamera framme



Här ser ni Syrrans bord, vilken j-vla ful katt va, undrar om den blev såld


Therese försökte göra reklam för en av Veronica barn mössor men det blev mera likte en FN soldat.



Ikväll är jag gräsänkling. Ingemar är på kalssfest så om någon tänker gå till Palace vill jag varna det är fullt med gubbar där ikväll. Jag ska hämta hem honom i natt och får väll se hur söt han är då.

Veronica är tydligen skyldig mig två trisslotter nu. Hopps jag vinner eftersom hon och jag vill till solen.

Nu ska jag steka mig en bit oxfile med grönsaker.
God Kväll
Nilla


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

ja det var ju tjusiga bilder, den fula kattfaan blev inte såld. flickorna är ena riktiga linslusar.

2009-09-26 @ 18:25:50
Postat av: Veronica

ha ha ha.....

2009-09-26 @ 18:31:26
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej. Såg den fina grisamlingen ! Jag samlar nämligen på grisar undrar om du fick sålt på dem ? // Caroline Kroon

2009-09-27 @ 16:13:07
URL: http://kroonlundin.blogspot.com
Postat av: Syster Yster

Jag sålde 4 st av dem, så det finns ett gäng kvar.

2009-09-28 @ 10:08:19
Postat av: Annika Axelsson

Hejsan du hade oxå en gubbe som var på palace på klass träff , gubbarna hade visst samtalat

Läser och äer impad av din karaktär vad gäller mat och viktminskning

Kram Annika

2009-10-01 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0