Nä skärpning

Kväll över Bråviken

En skön lat helg är nu slut och nu får det bli skärpning. Både på latheten och onyttigheter. Under helgen har jag ätit en massa som jag egentligen bara mår illa av. Men förklaringen kom i morse.......fortfarande i fertilålder.
I morgon kommer det att bli morgonpromenad men vet inte om jag hinner med träning eftersom det kan bli sent innan jag kommer från jobbet. Men den här veckan ska jag träna minst två gånger.

Ser fram mot att börja på alvar den 21 och hoppas då på att få peppning med kommentarer här på bloggen från er som läser för ni ser att jag är bekymrad:

Faktiskt har jag tagit bilden själv men glömde smile.

Förövrigt gick det ganska bra på travet igår. Fick en tre femmor vilket gjorde 380 kr men samtidigt hade jag satsat 150 kronor men ett klart plus.

Visar ännu en bild som jag tog själv.......hups jag fick en gloria


Mamma är hemma från sjukhuset igen. Fått bort en del vätska i kroppen men.....

Nilla


Kommentarer
Postat av: Vickan

Härligt att mamma är hemma igen! Jag lovar att du ska få peppning av mig efter den 21:a...är då en mogen kvinna och mogna kvinnor står upp för varann!! Fler än jag som har gloria-skillnaden är att ditt foto finns kvar! Ses på tisdag!Take care tills dess!

2009-09-06 @ 21:11:10
Postat av: Veronica

Ja nu kör vi moster! Hejja Hejja!

Vi kan ju om vi vill både du o jag.

Som du sa, sommaren är slut, finns inget att skylla på längre! Inte ens mens, snoriga barn eller regnrusk ska få stoppa oss nu!



(Träning blir aningen komplicerat i veckan men jag ska göra mitt bästa, kvartsfinal i speed way på tisdag, föräldramöte på torsdag... ja o så. Men idag kanske? Får fixa nån barnvakt kanske? )

Puss

2009-09-07 @ 07:57:42
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0