Störst möjliga nytta till flest människor!

Mår något bättre nu och till och med så bra så att jag har varit ute och druckit några glas vin. Måste ta vara på det väder som bjuds, ingen vet om det kommer att bli några flera varma dagar och kvällar.

Förövrigt tittade jag till min ekonomi och såg att redan nu behöver jag dra i bromsen, långt till nästa lön. Detta förhindrar tydligen inte en del impuls inköp. Var på lunchen inne på Joy och bläddrade bland kläder där det var halva reapriset. Hittade ett par riktigt snygga jeans som kostat 699 kronor. Idag betalade jag 198.50. Är det något att tveka på?



Fick så hör av en kollega att det öppnat en ny skoaffär här i nyköping.....
skärpning.

Nilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0