Är det fel att vara trevlig?

Är det någon som känner John Blund? Hälsa honom från mig att jag skulle vilja ha sällskap av honom.



I går kväll var jag supertrött men när det var dags att sova var sömningheten som bortblåst. Vände och vred och somnade vid tolv. Vaknade sedan klockan tre och var igentäppt i näsan. Upp och tog nässprej. I säng igen och vände och vred.

Nä inte gick det att somna om och när klockan närmade sig fyra tog jag ett beslut: Upp satte på kaffe, duschade, åt frukost och gav mig iväg till jobbet.....klockan fem. Börjar normalt klockan åtta.

Tur att jag har de fördelarna att jag kan gå och jobba när som helst, finns alltid något att göra.

Men nu tror jag att det vänder, ikväll somnar jag säkert....

.....Nilla...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Nä fy!

John Blund var här igår kanske inte hittade till Nyköping...?

I och för sej var det mej han nattade, inte Havanna...

Verkar som han har svårt att få Havanna att sova för det är lika samma idag...

2010-02-03 @ 19:51:24
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0